Често задавани въпроси

Стоките оригинални ли са или реплики?

Всички прелагани в BrandsOutlet.bg стоки са оригинални, със сертификати за автентичност и безкомпромисно качество.


Какво е аутлет разпродажба (аутлет модели)?

Аутлет се наричат модели и/или колекции, които към настоящият момент са били пуснати в продажба от официалният носител на правата върху марката за ЕС. BrandsOutlet.bg предлага единствено оригинални аксесоари, под формата на аутлет - модели от изминали колекции.


Как да поръчам избран артикул?

Може да поръчате чрез формата за БЪРЗА ПОРЪЧКА или след РЕГИСТРАЦИЯ на сайта. Следвайте стъпките, посочени в страницата на артикула! Важно е пълно и коректно да попълвате всички полета от формите за поръчка, за да обработим бързо и коректно Вашата заявка!


Как да разбера, че моята поръчка е приета?

На посочения от Вас емейл адрес ще получите съобщение от сайта, с линк за потвържение на поръчката. След като направите и това, може да сте сигурни, че Вашата поръчка е приета. Ще Ви известяваме по емейл за всяко движение по Вашата заявка – ОБРАБОТКА, ИЗПРАЩАНЕ и ПОЛУЧАВАНЕ!


Как доставяте пратките и какъв е срока на доставка?

BrandsOutlet.bg работи с куриерска фирма Еконт Експрес. Всички поръчки подадени до 16.30 часа се изпращат същия ден и се получават на следващия.


Как заплащам избрания артикул?

При получаване на пратката трябва да заплатите наложения платеж на куриера. Сумата за плащане сме Ви изпратили предварително, при оформяне на поръчката.


Имам ли право да откажа да платя наложения платеж?

Всички пратки изпращаме с опция ПРЕГЛЕД И ПРОБА ПРЕДИ ПЛАЩАНЕ. При получаване на пратката, можете да прегледате, пробвате и тествате Вашият избор. Ако Ви хареса, заплащате наложения платеж и артикулът е Ваш, ако не – дължите единственно куриерските разходи в двете посоки!


Как да направя регистрация на сайта?

От меню РЕГИСТРАЦИЯ, като е необходимо да въведете коректно своите данни – ИМЕНА, ТЕЛЕФОН, Е МЕЙЛ адрес и ПАРОЛА. На втора стъпка е необходимо да потвърдите Вашата регистрация чрез ЛИНК ЗА ПОТВЪРЖДЕНИЕ, който ще получите на електронната поща, посочена в процеса на регистрация. В някои случаи е възможно писмата които Ви изпращаме, да попадат в папка Спам на Вашата пощенска кутия!


Забравил съм паролата за достъп и не мога да вляза на сайта.

Посетете секция Забравена парола. Попълнете имейл адреса, с който сте се регистрирали. Ще получите писмо с линк за задаване на нова парола. Попълнете ръчно новата парола, като съблюдавате за голям и малък шрифт.