Всичко е в марката! Колко важна e тя?

По това време на годината са малцина тези, които не се крият зад слънчеви очила. Дали моделът слънчеви очила, който сте избрали за вашата визия, изпълнява защитни функции или само задълбочава проблема, ще разберем по-долу :

Мъжки слънчеви очила Дамски слънчеви очила

Когато става дума за слънчеви очила, марката и цената са основни показатели за това доколко качествени са очилата. Купувайки ги от пазара, сергията или улицата и спестявайки определена сума пари, трябва да сме наясно, че го правим за сметка на очите си.

Всъщност рискът е в това, че можем да попаднем на модели, чиито стъкла са направени от неоптичен полимер, подобен на използвания при производство на пластмасови бутилки.

Липсата на ултравиолетов филтър и имитираният затъмнителен ефект на такива очила, може да доведе до увреждане, дори и до изгаряне на ретината.

Залитането по бранд манията е световен феномен, широко разпространен и по нашите географски ширини. Психолози твърдят, че това в крайна сметка е нищо друго, освен подсъзнателен стремеж на всеки индивид за приобщаване към общност или група, която когато става дума за мода, е синоним на блясък, лукс и престиж.
Доколко отговарят на това внушение модните решения, разхождащи се по улиците на родните големи градове е друг въпрос, но истината е , че когато говорим за защита на очите и избора на слънчеви очила, марката е гаранция за здраве, красота и качество на продукта.

Ако се върнем на подсъзнателното влечение към определени брандове, ще открием, че главна роля във формирането на това желание имат графичните елементи и логотиповете на големите модни марки. В повечето случаи опростени до съвършенство или състоящи се от един единствен символ, те са световен феномен. Малкият знак или лого, освен, че ориентират милиони потребителите по цял свят да разпознаят лейбъла, отправят персонално послание към околните за социалният статус, стил и финансови възможности на притежателя.

Едва ли има човек който не може да разпознае приличащото на пъзел от две огледално разположение букви F в логото FENDI, измислено още през 1965 от самия Карл Лагерфелд или другата любима страст на Лагерфелд – двете преплетени букви C, върху вечната класика на Chanel. Иконичното каре на Burberry, горгоната Медуза на Versace, змиите и мистиката на Cavalli и т.н., и т.н.

В света на оптиката - слънчеви очила и диоптрични рамки, известните световни брандове имат големи традиции. С бляскавите модели очила на Tom Ford, FENDI, Roberto Cavalli, GUESS, Swarovski, Just Cavalli, Marc Jacobs, BOSS, Mont Blanc и Michael Kors, освен, че се докосвате до класата и съвършенството на брандовете, получавате перфектно качество и защита на очите.

 

Sunglasses.bg